Sie sind hier:
Martin; Martens, Kerstin, 2019: Exploring Theoretical Approaches to Global Social Policy Research. Learning from International Relations and Inter-Organisational Theory , in: Global Social Policy, 19 (1-2)
Bereich: FB8
uni-bremen.de/Files/TN-2012-2.pdf Besonen, M., P. Francus, A.E.K. Ojala, R. Behl, B. Zolitschka (2011). Learning from other communities: Towards more robust varve chronologies, PAGES news, 19: 88-89. http://www
November 2016 Martens, Kerstin: Keynote Response to Patrick Montjouridès - Quantifying equity in learning: Conceptual and methodological progresses and challenges, and their consequences for policy-rec
Chancen und Herausforderungen für die Public History in Zeiten von „social distancing“ und „distant learning“. 21.09.2021 Unser Lehrangebot für das Wintersemester 2021/22 ist online! Im Wintersemester 2021/22
Université de la Nouvelle-Calédonie Die University of New Caledonia (UNC) ist eine multidisziplinäre Universität in Neukaledonien. Sie wurde 1987 unter dem Namen Französische Universität des Pazifiks