Sie sind hier:
(2010 ): Judgement and decision-making about socio scientific issues: A cross-faculty approach for learning about the climate change . In: I. Eilks & B. Ralle (Eds.), Contemporary Science Education - Implications
Bereich: FB12
Indicator Model of Students Writing Skills (IMOSS). In M. Torrance, D. Alamargot, & A. Wengelin (Hrsg.), Learning to Write Effectively Current Trends in European Research (1 Aufl., S. 198-201). (Studies in writing)
37. 2018 Thünemann, S./ Tietjen, S./ Peters, M. (2018): BOOC: Forschendes Studieren und Blended Learning. In: Neuber, N./Paravicini, W./Stein, M. (Hrsg.): Forschendes Lernen - The wider view; Münster:
kopftuch/ 3, hier Karakaşoğlu, Y./Luchtenberg, S. (2006): Islamophobia in Germany, in: Lifelong Learning in Europa, vol. XI, Issue 3, 2006, S. 195-201, hier 2005 Karakaşoğlu, Y. (2005): Ethnic Minority