Sie sind hier:
5-13. Schallenberger, Stefan (2007): Lehrerhandreichung zu Patricia McCormick: Cut. Fischer-Verlag: http://www.lehrer.fischerverlage.de/page/mittelstufe Schallenberger, Stefan (2007): Alfred Andersch: Der
Bereich: FB10
Conference: How does Performance Philosophy act? Ethos, Ethics, Ethnography“, auf der Konferenz-Homepage: http://web.flu.cas.cz/ppprague2017/manifest.html (abgerufen 16.04.2024) Holkenbrink, Jörg/ Lagaay, Alice
Bereich: Sites
Staff: Dr. Yildiray Ogurol (Coordinator) Dr. Igor Novopashenny Lifetime: 2020 - 2023 Project Website: http://www.mare-project.net Funding: Erasmus+ (KA2, Capacity Building in Higher Education, EAC/A03/2018)
erhältlich (11 CDs, mehrere Singles). Seine Musik hat auf Spotify knapp 25 Millionen Streams erreicht. http://www.juanmariasolare.com/
Antezedenzien und Lernergebnisse (Manteltext der kumulativen Dissertationsschrift). Universität Paderborn. http://dx.doi.org/10.17619/UNIPB/1-1072 Decius, J. , Schaper, N., & Seifert, A. (2019). Informal workplace
Bereich: FB7
Akwaeke Emezi’s Freshwater .” Journal of the African Literature Association , 17(2), 2023, pp. 329-344. http://doi.org/10.1080/21674736.2023.2228073 Grants & Fellowships Conference travel grant by European
Logo by Jonathas Mello is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported (CC BY 3.0). http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/ "Open Educational Resources (OER) sind Bildungsmaterialien
Leaving the Archive.’ OAR: The Oxford Artistic and Practice Based Research Platform Issue 1 (2017), http://www.oarplatform.com/on-leaving-the-archive/ . Verschiedene Artikel zur europäischen, mediterranen
Bereich: FB8
tion and Scientific Ethics in The Old Guard (2020).” Gender Forum , no. 82, Aug. 2022, pp. 75–98. http://genderforum.org/gender-violence-and-the-state-in-contemporary-speculative-fiction-ii-issue-82-2022/
Mehrafza, J.-H. Heine, M. Heene (2013). Modeling of Competences for Students of Engineering Mechanics http://dx.doi.org/10.3991/ijep.v4i1.2917 Musekamp, F., Spöttl, G., Mehrafza, M. (2012). Modellierung von
Bereich: FB4